محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

کوچولو

6 بهمن سالگرد ازدواج دایی و زندایی

1391/11/21 20:09
نویسنده : سمانه و بهنام
2,187 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سالگرد ازدواج منو عشقم بهنامه اینروز عاشقانه رو به همسرم و خودم تبریک میگمو امیدوارم باهم زیر سایه خداوند متعال با یه دنیا عشق و سلامتی در کنار عزیزانمون زندگی خوشی داشته باشیم.

این گلهای قشنگ تقدیم تو.....

 

 

 

هر روز با شوق دیدنت چشم میگشایم و وقتی تو را در کنارم میبینم دوست دارم بارها و بارها در برابر معبودم زانو بزنم و سجده شکر کنم که چون تویی را به من هدیه داد.

سالروز آغاز باهم بودنمان مبارک

چون فصل پاییز خیلی دوست داری این عکسارو گلچین کردم فقط به خاطر تو....

امیدوارم خوشت اومده باشه خیلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی زهرا
6 بهمن 91 13:29
سالگرد ازدواجتون رو صمیمانه تبریک میگم امیدوارم کنار هم خوشبخت و سلامت باشید


خیلی ممنون امیدوارم شما هم با وجود زهرا نازنازی گل کنار هم خوشبخت باشید.




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولو می باشد