محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

کوچولو

کادو های محمدمهدی در تولد 1 سالگی

1391/12/3 21:08
نویسنده : سمانه و بهنام
992 بازدید
اشتراک گذاری

محمد مهدی جان این کادو از طرف بابا حسین و مامان الهامه

این کادو هم از طرف باباجون مجید و مامان جون 

 کادوی باباجون محمد و مامان جون هم یه تراول 50 هزار تومانی و کادوی عمه جون شفیقه هم 20 هزار تومن و دختر عمه ویدا 10 هزار تومن که عکسشو نداشتم برات بذارم ولی تا اونجایی که من میدونم بابایی برات یه حساب پس انداز باز کرده این پولها رو اونجا برات پس انداز میکنن.آقا محمدمهدی ووروجک از الان تو حسابت یه عالمه پول داری البته تو زنداییتو خیلی دوست داری شریکیم دیگه مگه نهههههههههههههههه؟شوخی کردم عزیزم

این کادو هم از طرف عمه جون وحیده

این کادو هم از طرف دایی جون بهنام و زندایی(خودم)

این کادو هم از طرف خاله ی مامان الهام

من از طرف محمدمهدی جان بابت کادوهای خوشگل از همه تشکر میکنم دست همگی درد نکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولو می باشد