محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کوچولو

عید امامت و ولایت مبارک

1392/8/2 14:41
نویسنده : سمانه و بهنام
394 بازدید
اشتراک گذاری

ز لیلی من شنیدم یا علی گفت                       به مجنون چون رسیدم یا علی گفت

مگر این وادی دارالجنون است                         که هر دیوانه دیدم یا علی گفت

خمیر خاک آدم را سرشتند                            چو برمی خاست آدم یا علی گفت

گفت مگر خیبر ز جایش کنده میشد                 یقین آنجا علی هم یا علی گفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرضیه (دختر خاله)
2 آبان 92 14:47
سلام سمانه جاااااان عید شما هم مبارک.واقعا برا این وبلاگ خیلی زحمت کشیدی دستت درد نکنه معلومه که زندایی مهربونی هستی


سلام عزیزم خیلی خوش اومدی .خواهش میکنم.بازم منتظرت هستم بیا.بوس بوس
مامان آنیساوپریسا
2 آبان 92 17:10
عید شما هم مبارک باشه خانمی



خیلی ممنون.بوس بوس برای آنیسای نازم
نیر
5 آبان 92 20:06
عید شما مبارک
واااااااااای چه عکس نینی های خوشگلی تو این وبلاگه




خیلی ممنون خانومی.خیلی وقته وجودتون کیمیا شده
نیلوفر/مامانه روژینا
10 آبان 92 5:21
سلام عزیزم.ممنون که به وبلاگ دخملی اومدی وبراش یادگاری گذاشتی.با اجازه لینکتون کردم



سلام گلم.خواهش میکنم.ما دخملی رو دوس داریم.منم شمارو لینک کردم.بوسسسسسسسسسسس
حنانه
12 آبان 92 16:49
سلام عزیزم عید شماهم مبارک باشه گلم وبلاگتون خیلی خوشگله دستت درد نکنه چقدر زنداییه مهربونی هستی تکی تک




فدات بشم خانومی تو خودت گلیییی خیلی زحمت کشیدی اومدی واقعا سورپرایز شدم بوسسسسسسسسسسسسسسسس

safa
12 آبان 92 19:22
slm azizam,eidetun mobarak.weblog kheili ghashange zandayi jun dastet dard nakone




سلااااام خانوم گل مرسی که اومدی امروز حنانه هم اومده توی وبلاگ دوتاتونم سورپرایزم کردین خیلی مهربونیییییییییییی عسیسم.بازم بیا خوشحالم کردی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کوچولو می باشد